niedziela, 27 października 2013

One Shot: To już ten czas + BARDZO WAŻNE INFO!

 Ponieważ wiedziałam, że to koniec, zamknęłam oczy i oddałam się czynnikom zewnętrznym. Wolałam myśleć, że umrę. Umrę razem z nim. Czułam, że już za chwilę pójdę w stronę światła. W stronę czegoś co czekało na mnie już dwadzieścia lat. Tak, to prawda. Mam dwadzieścia lat i mogę umrzeć. Właśnie teraz.

 Wróciłam do rzeczywistości.
Jak widzicie ja jednak mam niemałe szczęście. Mimo to, chciałabym leżeć na stole operacyjnym zamiast mojego ukochanego. Zawsze to on się mną opiekował, gdy byłam chora, gdy byłam w ciąży. Tak, byłam w ciąży. Jednak podczas wypadku poroniłam. Jest to dla mnie cud. Cud, ponieważ wiem że Jorge z tego nie wyjdzie. Może się nie obudzić, bo aktualnie leży w śpiączce. Nie chciałabym, żeby moje nienarodzone dziecko żyło bez ojca. Lecz teraz pozostaje mi tylko czekać.

 Weszłam po cichu do sali.
Widok jaki zastałam spowodował, że straciłam panowanie nad sobą. Padłam obok jego łóżka, chwyciłam go za rękę i zaczęłam płakać. Żaliłam mu się, że chcę umrzeć. Chcę umrzeć za niego.
 Moja miłość do niego była bezgraniczna. Pamiętam, jak się cieszył kiedy usłyszał, o tym że jestem w ciąży.
Tak bardzo chcę, żeby wrócił!

Notka od autora:
Kochani... Bardzo trudno jest mi tutaj pisać.
Jednak ostatnio bardzo tęsknię za wami i za pisaniem ROZDZIAŁÓW.
Wiem, że sama chciałam pisać te One Shoty, ale jak widzicie nie idzie mi to.
PYTANIE DO WAS : CZY CHCECIE WRÓCIĆ DO OPOWIADANIA?!

I ten One Shot dedykuję Tini, która poprawiła moje samopoczucie <3
Kocham wasss <333
I proszę o komcie c:

19 komentarzy:

  1. Super One Shot <33 Normalnie się wzruszyłam... ;(
    Ja też tęsknię za twoimi rozdziałami, proszę, zacznij je pisać :) Możesz co jakiś czas Shota dodać, ale gdybyś wróciła do opowiadania, to byłabym wniebowzięta *_*
    Pozdrawiam, Caro <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny One Shot ;3 I tak bardzo za tobą tęsknie i chce opowiadanie ! Oczywiście o Jortini ♥

    Twoja Kami ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. One shot piękny.!

    Wróć do opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak! Błagam, pisz opowiadanie! Jesteś cudowna, najlepsza!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie mogę być opowiadania albo One Shot'y - na pewno pomogłam XD Obojętne mi.

    Co do One Shot'a bardzo mi się podobał, chociaż jest bardzo smutny :(
    Czekam na następny OS/rozdział - dobra, wolę moze rozdział :D Haha

    OdpowiedzUsuń
  6. Genialny One Shot <3
    Bardzo bym chciała byś zaczęła pisać opowiadania ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie, że znowu będziesz pisała opowiadanie :33

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. O.o Dziękuję :) <3 Nie wiedziałam xD A kiedy zaczynasz pisać opowiadania? ;DD

      Usuń
  9. Moglabys na zmiane pisac. Gdy nie masz pomyslu na opowiadanie to napisz one shot, a gdy nie masz na nic pomyslu to nic nie pisz. Raz sie ma lepsze, a raz gorsze dni...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wróć do opowiadania xD
    A one shot piękny <33
    Taki wzruszający ;33
    I jeszcze takie info xD
    Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu
    http://leonetta-leonivioletta.blogspot.com/
    pozdrawiam

    Axi;***

    OdpowiedzUsuń
  11. Wróć do opowiadania:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Zostałaś nominowana do liebster blog awards. Szczegóły na moim blogu : http://violetta-love-opowiadanie.blogspot.com/ Wróć do opowiadania.

    OdpowiedzUsuń
  13. wróć do opowiadania <3

    OdpowiedzUsuń
  14. CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY
    CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY CHCEMY Wracaj do opowiadania <3 Zauważyłam właśnie że ci to nie idzie ;d Ale przecież możesz też tutaj pisać One Shot'y :* Jeju, ja tak bardzo tęskniłam za twoimi rozdziałami <3 OMG *.* Słuchaj... Ciężko mi to pisać, ale zauważyłaś, że dość sporo osób przestało odwiedzać twojego bloga? Kiedyś w 3-4 miałaś ze 30 albo i 40 komentarzy, a teraz w 8 dni tylko 16... Wróć do nas <3

    Natt ;3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa, no i jeszcze chciałabym cię poinformować, że zostałaś nominowana do LBA <3 Szczegóły u mnie ;*
      http://violetta11mystory.blogspot.com/

      Gratulacje, Natt ;3

      Usuń
  15. Zostałaś nominowana do LBA na moim blogu :D
    więcej inf tu:
    leonetta-my-story.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Po przeczytaniu, zamieść komentarz wyrażający twoją opinię.
Serdecznie dziękuję,

// Weru ♥ \\

Obserwatorzy